ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Ключові слова:
педагогічна майстерність, професіоналізм, особистість учителя, педагогічні здібності, педагогічне мисленняАнотація
У статті охарактеризовано психолого-педагогічні особливості розвитку та формування особистості вчителя початкових класів. Розглянуті характеристики педагогічної діяльності, професійних якостей, проблем формування педагогічного мислення. Стверджується, що педагогічна майстерність покликана створювати такі умови, за яких розкриваються індивідуальні якості кожної особистості. Проаналізовано вплив Я-концепції на професійну діяльність вчителя початкових класів.
Завантаження
Посилання
Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти : [монографія] / Н. В. Гузій. — К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. — 243 с.
Кашапов М.М. Психология педагогического мышления : [монографія] / М. М. Кашапов. — СПб. : Алетея, 2000. — 463 с.
Лавріненко О.А. Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ : [монографія] / О. Лавріненко. — К. : Богданова А.М., 2009. — 328 с.
Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес : теорія і практика/ за ред. В.І. Бондаря; [упор. О.Я. Митник]. — К. : Початкова школа, 2011. — 384 с.
Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К. Маркова. — М. : Просвещение, 1994. — 192 с.
Савченко О.Я. Уміння вчитися як ключова компетентність / О.Я. Савченко // Компенсована освіта : від теоріїї до практики : сб. наук. стат. — К. : Алеяди, 2005. — С. 4—20.
Семиченко, В.А. Психология личности / В.А. Семиченко. — К. : Видавець Ешке О.М., 2001. — 427 с.