ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Ольга Анатоліївна Гаманюк Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, докторант

Ключові слова:

педагогічна майстерність, професіоналізм, особистість учителя, педагогічні здібності, педагогічне мислення

Анотація

У статті охарактеризовано психолого-педагогічні особливості розвитку та формування особистості вчителя початкових класів. Розглянуті характеристики педагогічної діяльності, професійних якостей, проблем формування педагогічного мислення. Стверджується, що педагогічна майстерність покликана створювати такі умови, за яких розкриваються індивідуальні якості кожної особистості. Проаналізовано вплив Я-концепції на професійну діяльність вчителя початкових класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Анатоліївна Гаманюк, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, докторант

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти : [монографія] / Н. В. Гузій. — К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. — 243 с.

Кашапов М.М. Психология педагогического мышления : [монографія] / М. М. Кашапов. — СПб. : Алетея, 2000. — 463 с.

Лавріненко О.А. Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ : [монографія] / О. Лавріненко. — К. : Богданова А.М., 2009. — 328 с.

Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес : теорія і практика/ за ред. В.І. Бондаря; [упор. О.Я. Митник]. — К. : Початкова школа, 2011. — 384 с.

Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К. Маркова. — М. : Просвещение, 1994. — 192 с.

Савченко О.Я. Уміння вчитися як ключова компетентність / О.Я. Савченко // Компенсована освіта : від теоріїї до практики : сб. наук. стат. — К. : Алеяди, 2005. — С. 4—20.

Семиченко, В.А. Психология личности / В.А. Семиченко. — К. : Видавець Ешке О.М., 2001. — 427 с.

Downloads


Переглядів анотації: 244

Опубліковано

2015-04-15

Як цитувати

Гаманюк, О. А. (2015). ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (21). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/38

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ