Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів .

Автор(и)

  • О. Литвиненко кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0003-2152-7285
  • Ю. Бандура студентка VI курсу спеціальності «Практична психологія» Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0002-9155-4425

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.9

Анотація

У статті проаналізовано сутність понять «депресія» та «тривога». Узагальнено погляди зарубіжних та вітчизняних фахівців стосовно депресивних і тривожних проявів у старшокласників. Наведено опис наукового дослідження, присвяченого вивченню особливостей прояву депресії та тривоги залежно від соціодемографічних факторів. Представлено рекомендації щодо зменшення рівня депресивних і тривожних проявів у старшокласників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бігун Н.І. Психологічні умови особистісного розвитку підлітків з депресивними розладами: Монографія / Н.І. Бігун. — Кам’янець-Подільський : ПП «Медобори», 2006, 2011. — 160 с.

Головин С.Ю. Словарь практического психолога / С.Ю. Головин. — Минск : Харвест, 1998. —

с.

Дмитрієва С.М. Діагностика і корекція тривожності старшокласників / С.М. Дмитрієва // Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: матеріали п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Саух. — К., 2011. — С. 345–349.

Зубцов Д. Депресія: визначення та симптоматика / Д. Зубцов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки. — 2016. — № 1. — С. 77–81.

Максимець С.М. Психологічний вплив комп’ютерних ігор на емоційну сферу старшокласників // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4–5). — 2004. — С. 42–44.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка

Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy

Пасічняк Н.І. Психологічні особливості депресивних розладів / Н.І. Пасічняк // Актуальні проблеми сучасної психології. — Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2017. — С. 27–31.

Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика / А.М. Прихожан. — М. : Московский психологосоциальный институт; Воронеж : Изд-во НПО «МОДЭК», 2000. — 304 с.

Загальна психологія : навч. посіб. / Сергєєнкова О.П., Столярчук О.А., Коханова О.П., Пасєка О.В. — К. : Центр учбової літератури, 2012. — 376 с.

Downloads


Переглядів анотації: 254

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Литвиненко, О., & Бандура , Ю. (2019). Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів . Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32), 70–75. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.9

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ