Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство.

Автор(и)

  • М. Братко доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, Київський університет імені Бориса Грінченка Бульвар І. Шамо, 18/2, 02094 Київ, https://orcid.org/0000-0001-7162-2841

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2023.401

Анотація

У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це  процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та  навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти. Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження системи чинників академічного успіху майбутніх педагогів з метою вивищення якості результатів університетської освіти.

Ключові слова: академічний успіх, вища освіта, інновації, лідерство, майбутні педагоги, університет, успіх.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 52

Опубліковано

2024-01-12

Як цитувати

Братко, М. (2024). Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (40 (2), 6–12. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2023.401

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ