ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ЦЕНТРАХ АКАДЕМІЧНОГО УСПІХУ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

Автор(и)

  • М. Братко доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, Факультет педагогічної освіти, Київський університет імені Бориса Грінченка Бульвар І. Шамо, 18/2, 02094 Київ, https://orcid.org/0000-0001-7162-2841

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311–2409.2022.38

Анотація

У статті презентовано результати дослідження діяльності Центрів академічного успіху (англ. Academic success centers — ASC) в університетах США. Актуалізовано необхідність їхнього функціонування за допомогою аналізу загального стану системи вищої освіти США на основі різнопланових статистичних показників, які представлені у «Звіті про стан освіти 2022. Міністерства освіти США» (Report on the Condition of Education 2022. U.S. Department of Education). Виявлено, що більшість закладів післяшкільної освіти стикаються з проблемою забезпечення академічної успішності здобувачів освіти та їхнього утримання у закладі освіти.

З’ясовано, що головною метою діяльності Центрів є системна підтримка здобувачів освіти у досягненні академічних цілей та реалізації академічного потенціалу. Центри створюють різнопланові можливості для здобувачів освіти щодо розвитку навичок, які сприяють успіху в навчанні, соціальній адаптації, які, в свою чергу, дають можливість студентам досягти ака- демічних та особистих цілей за допомогою ефективного навчання, міжособистісного розвитку, особистої відповідальності, лідерства. В Центрах проводяться семінари і тренінги зі страте- гій та навичок ефективного навчання, розвитку когнітивних процесів, ефективного читання та написання текстів, есеїв, підготовки та складання поточного і підсумкового тестування, управління часом; надаються послуги репетиторства, академічного коучинга, наставництва, тьюторинга, додаткового інструктування, пояснення та вправляння щодо формування м’яких навичок (soft skills), навичок навчання упродовж життя (long life education). Окремим аспектом діяльності Центрів є мотиваційні тренінги, тренінги з лідерства, прихильності до успіху, між- особистісної комунікації, здоров’язбереження. З’ясовано, що постійний персонал Центрів не є багаточисельним. До роботи в Центрах активно залучають успішні студенти та аспіранти як на умовах оплатної роботи, так і на засадах волонтерства. Залучені до роботи здобувачі освіти попередньо проходять відповідне навчання, щоб набути кваліфікації тренера (коуча), наставника (ментора), навчального партнера, помічника консультанта тощо. Встановлено, що цінностями для Центрів є: здобувачі освіти (students), досконалість (excellence), лідерство (leadership), ентузіазм (enthusiasm), повага (respect).

Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного системного дослідження діяль- ності Центрів академічного успіху в університетах США з метою запровадження успішних аспек- тів їхньої діяльності в практику закладів вищої освіти України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

REFERENCES

Brough, R., Phillips, D., & Turner, P. S. (2022). The labor market returns to reversing high school dropout. Available at SSRN 3840453. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3840453 or http:// dx.doi.org/10.2139/ssrn.3840453

Chapman, R. (2014). Uses, abuses and internals of the EMBED feature. 2014 HPCC Systems Engineering Summit. Retrieved from https://hpccsystems.com/bb/viewtopic.php? f=41&t=1509

Chickering, A., & Gamson, Z. (2001). Implementing the seven principles of good practice in undergraduate education: Technology as lever. Accounting Education News, 9-10. Retrieved from http:// search.proquest.com/docview/205230022?accountid=35796

Davidson, G., & Maurer, M. M. (1995). Leadership in instructional technology. Techtrends, 40(3), 23-26.

Day, J. C., & Newburger, E. C. (2002). The Big Payoff: Educational Attainment and Synthetic Estimates of Work-Life Earnings. Special Studies. Current Population Reports.

DeBell, M., & Mulligan, G. (2005). Reasons for Adults’ Participation in Work-Related Courses, 2002-03. Issue Brief. NCES 2005-088. National Center for Education Statistics.

Gibson, M. L., Buche, M. W., & Waite, J. J. (2008). Technology support for the classroom: Technology alternatives to the traditional classroom. Journal of International Technology and Information Management, 17(1), 55-III. Retrieved from http://search.proquest.com/docview/205859984?accountid=35796

Hannon, A. M. (2022). Students’ Experiences with Academic Advising and Their Perceived Academic Success (Doctoral dissertation, Rowan University).

Indiana University Center of Postsecondary Research (n.d.). The Carnegie Classification of Institutions of Higher Education, 2021 edition, Bloomington, IN: Author.

Irwin, V., De La Rosa, J., Wang, K., Hein, S., Zhang, J., Burr, R., Roberts, A., Barmer, A., Bullock Mann, F., Dilig, R., and Parker, S. (2022). Report on the Condition of Education 2022 (NCES 2022-144). U.S. Department of Education. Washington, DC: National Center for Education Statistics. Retrieved [date] from https://nces.ed.gov/pubsearch/ pubsinfo.asp?pubid=2022144.

Johnson, S. D. (2022). Tracking Academic Success and Its Relationship with Student Success Center Usage and Demographics.

Downloads


Переглядів анотації: 3394

Опубліковано

2022-11-15

Як цитувати

Братко, М. (2022). ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ЦЕНТРАХ АКАДЕМІЧНОГО УСПІХУ В УНІВЕРСИТЕТАХ США. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (38 (2), 6–13. https://doi.org/10.28925/2311–2409.2022.38

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ