Педагогіка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця
Анотація
У статті висвітлено розвиток освіти підприємництва як складової формування сучасного ком-
петентнісного фахівця. Розглянуто риси підприємницької компетентності, сенс підприємниць-
кої ініціативи та сучасну модель підприємця, що базується на платформі інтелігентного під-
приємництва й містить діалектичний взаємозв’язок соціальної, приватної та власної користі;
формування сучасної екосистеми підприємництва. Досліджено специфіку навчального процесу
з «Педагогіки підприємництва» та комплекс методів, що застосовуються під час навчання.
Автор аналізує значення розвитку підприємницької ініціативи як загальної освіти для всього
населення, підкреслює, що виховання підприємницької ініціативи у сучасному сенсі можна розу-
міти, з одного боку, як загальне виховання, а з другого, як додаток до професійної освіти, що надає
можливість займатися приватним підприємництвом. Розкрито практичні підходи та засоби
формування підприємницької ініціативи.
Завантаження
Посилання
Liñán F., Chen Y.-W. Testing the Entrepreneurial Intention Model on a Two-Country Sample. Working
Papers, Documentale Treball num. 06/7 2006, Departament Empresa, Universitat Autònoma de Barcelona,
revised Jul 2006.1.
List of Indicators of Entrepreneurial Determinants. In Entrepreneurship at a Glance 2015, OECD
Publishing, Paris. URL: https://doi.org/10.1787/entrepreneur_aag-2015-31-en
Malach Josef. Rozvoj a hodnoceni smyslu pro iniciativua podnicavost zak u zacladnich skol / Josef
Malach, Ostravska univerzita. Ostrava, 2015, р. 133–134.
Heidi M. Neck, Patricia G. Greene. Entrepreneurship Education: Known Worlds and New Frontiers,
URL: https:// D.org/10.1111/j.1540-627X.2010.00314.x.
Janssen F, Eeckhouta V. and Gailly B. 2007. Interdisciplinary Approaches in Entrepreneurship Education
Programs, Handbook of Research in Entrepreneurship Education, Cheltenham, UK.: Edward Elgar
Pudlishing, Vol. 2 p. 148–165.