Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Про нас
Про журнал
Індексування Видання
Інформація
Автору
Подання
Рецензенту
Контакти
Оплата
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 36 (2) (2021): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
№ 36 (2) (2021): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Зміст...
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.36
Опубліковано:
2022-10-05
Весь випуск
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЕВОЛЮЦІЯ НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ (2001-2021)
І. Леонтьєва
12-17
Переглядів анотації: 476 | Завантажень PDF: 265
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2021.361
PDF
ТИПИ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук
18-24
Переглядів анотації: 422 | Завантажень PDF: 328
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.362%20
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Л. Гриневич
25-33
Переглядів анотації: 269
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3616
Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні
О. Мельниченко
34-39
Переглядів анотації: 197 | Завантажень PDF: 365
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.363
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ
ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Л. Козак, С. Нурбекова
40-46
Переглядів анотації: 68 | Завантажень PDF: 41
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.364
PDF (English)
ІННОВАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ-ПСИХОЛОГІВ У РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ
Т. Шатюк
47-53
Переглядів анотації: 43 | Завантажень PDF: 35
PDF (English)
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ХМАРИ СЛІВ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
С. Паламар, Л. Нежива
54-61
Переглядів анотації: 321 | Завантажень PDF: 451
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.366
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ В ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: АУДИТ ДОСТУПНОСТІ
Л. Ільїч , М. Науменко
62-67
Переглядів анотації: 309 | Завантажень PDF: 324
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.367
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ ЗАСОБОМ WEB-СЕРВІСУ LEARNINGAPPS.ORG
К. Бровко
68-73
Переглядів анотації: 217 | Завантажень PDF: 176
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.368
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ІНІЦІАТИВ ДАВОСЬКОГО ФОРУМУ З ПИТАНЬ ОСВІТИ
К. Волинець
74-79
Переглядів анотації: 234 | Завантажень PDF: 106
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.369
PDF
МОТИВАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Ю. Волинець
80-85
Переглядів анотації: 286 | Завантажень PDF: 91
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3610
PDF
ДІАГНОСТУВАННЯ ПЕДАГОГІВ ЯК ОСНОВНА ЗАСАДА МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Kovalenko Коваленко
86-92
Переглядів анотації: 123 | Завантажень PDF: 145
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3611%20
PDF
ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ
ГОТОВНІСТЬ ДО ЛІДЕРСТВА ЯК ЧИННИК СТРЕСОСТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ
Т. Саврасова-В’юн
93-99
Переглядів анотації: 240 | Завантажень PDF: 120
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3612
PDF
МОТИВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДЛІТКА У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Т. Сватенкова
100-107
Переглядів анотації: 332 | Завантажень PDF: 177
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3613
PDF
РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ У СКЛАДІ КРИТЕРІЇВ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ
Л. Соловйова
108-113
Переглядів анотації: 374 | Завантажень PDF: 421
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3614
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ (НА ПРИКЛАДІ ОНЛАЙН КУРСУ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ «Я ВМІЮ СЕБЕ ЗАХИСТИТИ»)
Т. Цюман, О. Нагула
114-119
Переглядів анотації: 340 | Завантажень PDF: 140
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3615
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Developed By
Open Journal Systems
Мова
English
Українська