МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • Н. В. Дячок Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

акмеологія, міждисциплінарність, міждисциплінарний підхід, професійна педагогіка

Анотація

У статті розглянуто взаємозв’язок міждисциплінарного дослідження та професійної педагогіки.
Виокремлено основні складові професійної педагогіки: загальна педагогіка, загальна і педагогічна
психологія, інженерна психологія, психологія праці, фізіологія праці, акмеологія. Представлено
зв’язок між міждисциплінарним дослідженням і професійною педагогікою, який проявляється
в інтеграції мережевого міждисциплінарного навчально-методичного комплексу в умовах євро-
інтеграції. Описано інтеграційний процес як прояв міждисциплінарності у професійній педагогіці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 125

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Дячок, Н. В. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/153