МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Authors

  • Н. В. Дячок Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

акмеологія, міждисциплінарність, міждисциплінарний підхід, професійна педагогіка

Abstract

У статті розглянуто взаємозв’язок міждисциплінарного дослідження та професійної педагогіки.
Виокремлено основні складові професійної педагогіки: загальна педагогіка, загальна і педагогічна
психологія, інженерна психологія, психологія праці, фізіологія праці, акмеологія. Представлено
зв’язок між міждисциплінарним дослідженням і професійною педагогікою, який проявляється
в інтеграції мережевого міждисциплінарного навчально-методичного комплексу в умовах євро-
інтеграції. Описано інтеграційний процес як прояв міждисциплінарності у професійній педагогіці.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-22

How to Cite

Дячок, Н. В. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/153