ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ — ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Authors

  • Анатолій Леонідович Стеблецький

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6164

Keywords:

взаємодія, суб’єкти освітнього процесу, якість освіти, діяльність суб’єктів освітнього процесу, оперативний тестовий зріз

Abstract

У статті здійснено аналіз характеру взаємодії суб’єктів освітнього процесу крізь призму
їхньої освітньої діяльності. Визначено структуру оптимальної самоорганізації освітньої діяльності суб’єктів. Зазначено наявність проблем у дослідженні якості освітньої діяльності.
Схарактеризовано умови і чинники, критерії, які визначають характер взаємодії суб’єктів
освітньої діяльності.
Умови розвитку освітнього процесу ЗВО визначаються його характером: заснований на дослідницькій основі, суб’єкт-суб’єктній взаємодії, практико орієнтований. Умови розвитку
взаємодії суб’єктів освітнього процесу визначаються взаємозумовленістю процесів, які є
основою самоорганізації їхньої освітньої діяльності. Важливими критеріями конструктивного характеру суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому процесі є доброзичливість, відкритість, неупередженість, прагнення до досконалості, пізнавальна активність.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads


Abstract views: 1094

Published

2020-10-30

How to Cite

Стеблецький, А. Л. (2020). ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ — ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6164