ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ — ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анатолій Леонідович Стеблецький

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6164

Ключові слова:

взаємодія, суб’єкти освітнього процесу, якість освіти, діяльність суб’єктів освітнього процесу, оперативний тестовий зріз

Анотація

У статті здійснено аналіз характеру взаємодії суб’єктів освітнього процесу крізь призму
їхньої освітньої діяльності. Визначено структуру оптимальної самоорганізації освітньої діяльності суб’єктів. Зазначено наявність проблем у дослідженні якості освітньої діяльності.
Схарактеризовано умови і чинники, критерії, які визначають характер взаємодії суб’єктів
освітньої діяльності.
Умови розвитку освітнього процесу ЗВО визначаються його характером: заснований на дослідницькій основі, суб’єкт-суб’єктній взаємодії, практико орієнтований. Умови розвитку
взаємодії суб’єктів освітнього процесу визначаються взаємозумовленістю процесів, які є
основою самоорганізації їхньої освітньої діяльності. Важливими критеріями конструктивного характеру суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому процесі є доброзичливість, відкритість, неупередженість, прагнення до досконалості, пізнавальна активність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 1094

Опубліковано

2020-10-30

Як цитувати

Стеблецький, А. Л. (2020). ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ — ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6164

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ