СУЧАСНІ ТЕОРІЇ РОЗУМІННЯ ЯК СКЛАДОВІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЖУРНАЛІСТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЇ

Authors

  • Яна Станіславівна Фруктова Київський університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри теорії та історії педагогіки, докторант

Keywords:

професійна підготовка, фундаменталізація освіти, пізнання, розуміння

Abstract

У статті розглядаються сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців журналістики та інформації, обґрунтовується необхідність врахування психологічних особливостей фахівців журналістики та інформації, як суб’єктів пізнання навколишньої
дійсності, що розглядається як передумова впровадження тренінгів самопізнання у зміст професійної підготовки. Автором обґрунтовується положення, згідно з яким об’єкти і події не можуть розглядатися фахівцями поза контекстом, саме тому особливого значення набуває філософська,
культурологічна, соціальна, історична складові змісту їх професійної освіти.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Яна Станіславівна Фруктова, Київський університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри теорії та історії педагогіки, докторант

кандидат педагогічних наук, доцент

References

Асеев В.Г. Личность и значимость побуждений. / В.Г. Асеев — М. : ИП РАО, 1993 — 120 с.

Владимиров В.М. Журналістика, особа, суспільство: проблема розуміння : Монографія / В.М. Владимиров. — Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003. — 272 с.

Знаков В.В. Психология понимания: проблемы и перспективы. / В.В. Знаков. — М. : Изд-во «Институт психологи РАН», 2005. — 448 с.

Лекторский В.А. Междисциплинарный и философский поход к проблеме понимания / В.А. Лекторский // Вопросы философии. — 1986. — № 7. — С. 65—69.

Микешина Л.А. Новые образы познания реальности / Л.А. Микешина, М.Ю. Опенков — М. : Российская политическая энциклопедия, 1997. — 240 с.

Пирсиг Р. Дзен и искусство ухода за мотоциклом / Р. Пирсиг — СПб. : Симпозиум, 2002. — 512 с.

Рубинштейн С.Л. О мышление и путях его исследования / С.Л. Рубинштейн. — М. : Изд-во АН СССР, 1958. — 435 с.

Рюмшина Л.И. Ценностно-смысловой подход к общению (теоретико-методологические обоснование) / Л.И. Рубинштейн. — Ростов н/Д. : Изд-во Рост. ун-та, 2004. — 176 с.

Селицкая Л.А. Гносеологическая природа понимания / автореф. … канд.. филос. наук / Л.А. Селицкая, 1976. — 21 с.

Смирнов А.А. Проблемы психологи памяти / А.А. Смирнов. — М. : Просвещения, 1966.

Научное познание и мир человека. — М. : Политиздат, 1989. — 225 с.

Филатов В.П. Гносеологические основы мыслительной деятельности / Филатов В.П., Шилков Ю.М. — СПб. : Изд-во СПб. ун-та, 1992. — 328 с.

Downloads


Abstract views: 163

Published

2015-04-15

How to Cite

Фруктова, Я. С. (2015). СУЧАСНІ ТЕОРІЇ РОЗУМІННЯ ЯК СКЛАДОВІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЖУРНАЛІСТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЇ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (21). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/35

Issue

Section

Педагогічна інноватика