ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІЛОМЕНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • І. М. Д"яченко Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

Ключові слова:

активність, життя, життя людини, суб’єкт, суб’єкт життя, суб’єктивна вітальність, філоменологічність, філоменологічна компетентність

Анотація

У статті здійснено аналіз філософських, психологічних, соціологічних трактувань таких понять,
як «суб’єкт», «суб’єкт життя», «активність», «Життя», «суб’єктивна вітальність», визнача-
ється джерело активності особистості та його вітальний характер, розробляється зміст
поняття «філоменологічність» (любов до життя). Обґрунтовується необхідність формування
інтегративної компетентності (філоменологічної), яка структурує усі компетентності та
компетенції студентів вищих навчальних закладів і максимально сприяє реалізації потенціалу
людини як представника роду Vivens та виду Homo vivens. Визначається роль вітально зорієнто-
ваної активності людини для оптимізації модернізаційного процесу в освіті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 127

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Д"яченко І. М. (2017). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІЛОМЕНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/125

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ