МЕРЕЖЕВІ ІКТ ЯК ОСНОВА КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Ключові слова:
інформатизація освіти, комп’ютерно орієнтована освіта, комп’ютерно орієнтована методика формування професійних компетентностей майбутніх філологів, мережеві ІКТАнотація
У статті визначено роль мережевих ІКТ як основи комп’ютерно орієнтованої методики фор-
мування професійних компетентностей майбутніх філологів; розкрито типологію мережевих
ІКТ, що відображають ІКТ-орієнтовану освіту; окреслено сутнісні характеристики терміна
«комп’ютерно орієнтована методика формування професійних компетентностей майбутніх
філологів».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-22
Як цитувати
Процька, С. М. (2017). МЕРЕЖЕВІ ІКТ ЯК ОСНОВА КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/156
Номер
Розділ
НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ