МЕРЕЖЕВІ ІКТ ЯК ОСНОВА КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • С. М. Процька Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

інформатизація освіти, комп’ютерно орієнтована освіта, комп’ютерно орієнтована методика формування професійних компетентностей майбутніх філологів, мережеві ІКТ

Анотація

У статті визначено роль мережевих ІКТ як основи комп’ютерно орієнтованої методики фор-
мування професійних компетентностей майбутніх філологів; розкрито типологію мережевих
ІКТ, що відображають ІКТ-орієнтовану освіту; окреслено сутнісні характеристики терміна
«комп’ютерно орієнтована методика формування професійних компетентностей майбутніх
філологів».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 125

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Процька, С. М. (2017). МЕРЕЖЕВІ ІКТ ЯК ОСНОВА КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/156