РОЗВИТОК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • А. Л. Стеблецький Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

науково-педагогічна спільність вищого навчального закладу, структура науково-педагогічної спільності, розвиток науково-педагогічної спільності, умови розвитку науково-педагогічної спільності, управління розвитком науково-педагогічної спільності

Анотація

У статті визначено поняття «науково-педагогічна спільність вищого навчального закладу».
Окреслено основні елементи структури науково-педагогічної спільності та її функції (освітня, гносеологічна, дослідницька, соціальна тощо). Зазначено наявність проблем у дослідженні ядра науково-педагогічної спільності. Схарактеризовано умови, критерії і показники розвитку науково-педагогічної спільності та управління її розвитком.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Психология : учеб. для вузов / под общ. ред. В.Н. Дружинина. — СПб., 2002. — 672 c.

Сисоєва С.О. Вища освіта України: реалії сучасного розвитку / С.О. Сисоєва, Н.Г. Батечко. — К. : ВД «ЕКМО», 2011. — 344 с. — С. 79–81, 167–169.

Соціологія / Г.В. Осипов, Ю.П. Коваленко, Н.И. Щипанов, Р.Г. Яновский. — М.,1990. — С. 52.

Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадокссы исследования / М.А. Холодная. — 2-е изд. перераб. и доп. — СПб. : Питер, 2002. — 272 с.

Downloads


Переглядів анотації: 134

Опубліковано

2018-02-04

Як цитувати

Стеблецький, А. Л. (2018). РОЗВИТОК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (28). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/192

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ