РОЗВИТОК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Authors

  • А. Л. Стеблецький Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

науково-педагогічна спільність вищого навчального закладу, структура науково-педагогічної спільності, розвиток науково-педагогічної спільності, умови розвитку науково-педагогічної спільності, управління розвитком науково-педагогічної спільності

Abstract

У статті визначено поняття «науково-педагогічна спільність вищого навчального закладу».
Окреслено основні елементи структури науково-педагогічної спільності та її функції (освітня, гносеологічна, дослідницька, соціальна тощо). Зазначено наявність проблем у дослідженні ядра науково-педагогічної спільності. Схарактеризовано умови, критерії і показники розвитку науково-педагогічної спільності та управління її розвитком.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Психология : учеб. для вузов / под общ. ред. В.Н. Дружинина. — СПб., 2002. — 672 c.

Сисоєва С.О. Вища освіта України: реалії сучасного розвитку / С.О. Сисоєва, Н.Г. Батечко. — К. : ВД «ЕКМО», 2011. — 344 с. — С. 79–81, 167–169.

Соціологія / Г.В. Осипов, Ю.П. Коваленко, Н.И. Щипанов, Р.Г. Яновский. — М.,1990. — С. 52.

Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадокссы исследования / М.А. Холодная. — 2-е изд. перераб. и доп. — СПб. : Питер, 2002. — 272 с.

Published

2018-02-04

How to Cite

Стеблецький, А. Л. (2018). РОЗВИТОК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (28). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/192