ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Василівна Козак

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045

Ключові слова:

контроль, критерій, моніторинг, моніторингове дослідження, педагогічний моніторинг, якість дошкільної освіти

Анотація

У статті висвітлено проблемні питання забезпечення якості дошкільної освіти. Розглянуто сутність та особливості педагогічного моніторингу як технології управління якістю
освіти; розкрито мету, завдання, принципи, функції та етапи педагогічного моніторингу;
визначено критерії та показники оцінки якості управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти; висвітлено питання організації та запровадження моніторингу в систему
дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 349

Опубліковано

2020-10-30

Як цитувати

Козак, Л. В. (2020). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ