ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045Ключові слова:
контроль, критерій, моніторинг, моніторингове дослідження, педагогічний моніторинг, якість дошкільної освітиАнотація
У статті висвітлено проблемні питання забезпечення якості дошкільної освіти. Розглянуто сутність та особливості педагогічного моніторингу як технології управління якістюосвіти; розкрито мету, завдання, принципи, функції та етапи педагогічного моніторингу;
визначено критерії та показники оцінки якості управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти; висвітлено питання організації та запровадження моніторингу в систему
дошкільної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-10-30
Як цитувати
Козак, Л. В. (2020). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ