ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045Keywords:
контроль, критерій, моніторинг, моніторингове дослідження, педагогічний моніторинг, якість дошкільної освітиAbstract
У статті висвітлено проблемні питання забезпечення якості дошкільної освіти. Розглянуто сутність та особливості педагогічного моніторингу як технології управління якістюосвіти; розкрито мету, завдання, принципи, функції та етапи педагогічного моніторингу;
визначено критерії та показники оцінки якості управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти; висвітлено питання організації та запровадження моніторингу в систему
дошкільної освіти.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2020-10-30
How to Cite
Козак, Л. В. (2020). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4045
Issue
Section
Theoretical foundations of development of modern pedagogy