Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва
Ключові слова:
учитель музичного мистецтва, професійні компетентності, фахові компетенції, професійна підготовка, виробничі функції, професійна діяльністьАнотація
У статті визначено сутність, структуру і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва. Окреслено виробничі функції, фахові компетенції та чинники, які забезпечують ефективність професійної підготовки і професійної діяльності вчителя музичного мистецтва.Завантаження
Посилання
Бібік Н.М. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : колективна монографія / Н.М. Бібік, Л.С. Ващенко, О.І. Локшина, О.В. Овчарук, Л.І. Паращенко, О.І. Пометун, О.Я. Савченко, С.Е. Трубачева ; під заг. ред. О.В. Овчарук. — К. : «К.І.С.», 2004. — 112 с.
Методичні рекомендації з розроблення складових галузевих стандартів вищої освіти (компетентнісний підхід) / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. — Київ, 2013. — 90 с.
Пляченко Т.М. Особливості впровадження компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т.М. Пляченко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. — Серія : Педагогічні науки. — Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. — Вип. 133. — С. 50–57.
Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія / Ю.М. Рашкевич. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. — 168 с.
Tuning Educational Structures in Europe // Universities’ Contribution to the Bologna Process : An Introduction. — 2nd Edition [Electronic resource]. — Access mode : http://www.tuning.unideusto.org/tuningeu/