ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РОЛІ АНІМАТОРА У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ІЗ СІМ’ЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Автор(и)

  • Олена Василівна Бєлоліпцева КЗ «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, доцент кафедри соціальної педагогіки

Ключові слова:

підготовка соціальних педагогів, професійні ролі, соціально-педагогічна робота з сім’єю, аніматор, сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах

Анотація

У статті розкрито рольовий підхід до організації підготовки соціальних педагогів, проаналізовано погляди сучасних науковців на складові процесу підготовки соціальних педагогів, зв’язку професійних ролей з напрямами роботи. Схарактеризовано анімаційну діяльність, професійну роль аніматора та визначено знання та уміння, якими має володіти соціальний педагог у процесі анімаційної діяльності з сім’ями, які опинилися у складних життєвих ситуаціях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Василівна Бєлоліпцева, КЗ «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, доцент кафедри соціальної педагогіки

кандидат педагогічних наук

Посилання

Абдулов Р.М. Организация внеаудиторной воспитательной работы со студентами (негосударственное высшее учебное заведение): учеб.-метод. пособ. / Р.М. Абдулов. — Павлоград : ЗПИЭУ, 2003 — 137 с.

Бочарова В.Г. Профессиональная социальная работа: личностно ориентированный подход : [моногр.] / В.Г. Бочарова. — М. : Институт педагогики социальной работы РАО, 1999. — 184 с.

Вайнола Р.Х. Педагогічні засади особистісного розвитку майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Ренате Хейкіївна Вайнола. — Київ, 2009. — 542 с.

Ковчина І.М. Теорія та практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-правової діяльності : автореф. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І.М. Ковчина. — К., 2007. — 42 с.

Лесіна Т.М. Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності : автореф. дис. … кандидата пед. наук : 13.00.05 / Т.М. Лесіна. — Луганськ, 2009. — 20 с.

Максимовська Н.А. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності / Н.А. Максимовська // Соціальна педагогіка: теорія та практика. — 2011. — № 1. — С. 22.

Міщик Л.І. Теоретико-методичні основи професійної підготовки соціального педагога у закладах вищої освіти : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.05 / Людмила Іванівна Міщик. — Запоріжжя, 1997. — 358 с.

Поліщук В.А. Теорія і методика професійної підготовки соціальних педагогів в умовах неперервної освіти: монографія / В.А. Поліщук; за ред. Н.Г. Ничкало. — Тернопіль : ТНПУ, 2006. — 424 с.

Полисадова М.Н. Подготовка будущего социального педагога к деятельности по профилактике наркомании среди трудновоспитуемых подростков : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мария Николаевна Полисадова. — М., 2004. — 181 с.

Сидоров В.Н. Профессиональная деятельность социального работника: ролевой подход : [учеб. пособ.] / В.Н. Сидоров. — Винница : «Глобусс-пресс», 2006. — 408 с.

Фалинська З.З. Практична підготовка майбутнього соціальних педагогів у вищих навчальних закладах : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Зоряна Зенонівна Фалинська. — Львів, 2006. — 171 с.

Харченко С.Я. Дидактические основы подготовки студентов к социально-педагогической деятельности : науч. пособ. / С.Я. Харченко. — Луганск : Альма-матер, 1999. — 138 с.

Шульга И.И. Опыт педагогической анимации в практике социального воспитания за рубежом / И.И. Шульга // Социальная педагогика. — 2008. — № 4. — С. 90–93.

Downloads


Переглядів анотації: 648

Опубліковано

2015-04-16

Як цитувати

Бєлоліпцева, О. В. (2015). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РОЛІ АНІМАТОРА У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ІЗ СІМ’ЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (22). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/57