МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА — МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Тамара Іванівна Коваль Київський національний лінгвістичний університет

Ключові слова:

міждисциплінарний підхід, магістр, майбутній учитель-філолог, інформаційно- комунікаційні технології, ІКТ-компетентність, міждисциплінарний об’єкт дослідження, мультимедійні електронні освітні ресурси

Анотація

У статті охарактеризовано особливості організації освітнього процесу магістрів — майбутніх
учителів-філологів у контексті міждисциплінарного, технологічного і компетентнісного підходів, визначено теоретичні аспекти поняття «ІКТ-компетентність майбутнього вчителя-філолога». Обґрунтовано необхідність організації у процесі педагогічної підготовки магістрів міждисциплінарного дослідження мультимедійних електронних освітніх ресурсів навчання іноземних мов з точки зору фахових, методичних, психологічних, дидактичних, технологічно-програмних і статистичних вимог.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 164

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Коваль, Т. І. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА — МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/141

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ