МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА — МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Keywords:
міждисциплінарний підхід, магістр, майбутній учитель-філолог, інформаційно- комунікаційні технології, ІКТ-компетентність, міждисциплінарний об’єкт дослідження, мультимедійні електронні освітні ресурсиAbstract
У статті охарактеризовано особливості організації освітнього процесу магістрів — майбутніх
учителів-філологів у контексті міждисциплінарного, технологічного і компетентнісного підходів, визначено теоретичні аспекти поняття «ІКТ-компетентність майбутнього вчителя-філолога». Обґрунтовано необхідність організації у процесі педагогічної підготовки магістрів міждисциплінарного дослідження мультимедійних електронних освітніх ресурсів навчання іноземних мов з точки зору фахових, методичних, психологічних, дидактичних, технологічно-програмних і статистичних вимог.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-22
How to Cite
Коваль, Т. І. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРА — МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА В УМОВАХ СТРІМКОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/141
Issue
Section
Applied aspects of vocational and pedagogical education