ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О. П. Кошіль Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

освітнє середовище, середовище дошкільного навчального закладу, педагогічний потенціал, розвиток особистості

Анотація

У статті розкрито сутність понять «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного
навчального закладу», «потенціал», «педагогічний потенціал»; розглянуто теоретико-мето-
дологічні положення щодо визначення педагогічного змісту освітнього середовища дошкільного
навчального закладу; визначено основні компоненти структури освітнього середовища, що
зумовлюють реалізацію його потенціалу, шляхи забезпечення ефективного розвитку особистості
в умовах дошкільного навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 271

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Кошіль, О. П. (2017). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/154