ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
освітнє середовище, середовище дошкільного навчального закладу, педагогічний потенціал, розвиток особистостіАнотація
У статті розкрито сутність понять «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного
навчального закладу», «потенціал», «педагогічний потенціал»; розглянуто теоретико-мето-
дологічні положення щодо визначення педагогічного змісту освітнього середовища дошкільного
навчального закладу; визначено основні компоненти структури освітнього середовища, що
зумовлюють реалізацію його потенціалу, шляхи забезпечення ефективного розвитку особистості
в умовах дошкільного навчального закладу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-22
Як цитувати
Кошіль, О. П. (2017). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/154
Номер
Розділ
НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ