РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМАТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • М. В. Козир Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

гіпотеза, інформаційна педагогіка, інформація, критичне мислення, мислення, освітній процес, судження, усвідомлення

Анотація

У статті висвітлено особливості поняття «критичне мислення»; визначено завдання і мету
дослідження розвитку критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки; окреслено
шляхи їх розв’язання як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства; проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців, лінгводидактів, педагогів-практиків; запропоновано основні вектори інтеграції критичного мислення у формат інформаційної педагогіки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. / Дж. Дьюи ; [пер. с англ. Н.М. Никольской]. — М. : Совершенство, 1997. — 208 с.

Загальна психологія : [підручник для студентів вищ. навч. закладів] / С.Д. Максименко, В.О. Зайчук, В.В. Клименко, В.О. Соловієнко ; за заг. ред. акад. С.Д. Максименка. — К. : Форум, 2000. — С. 202–217.

Клустер Д. Что такое критическое мышление / Д. Клустер // Рус. яз. — 2002. — № 29. — С. 3.

Липман М. Рефлексивная модель практики образования / М. Липман // Th inking in Education. — Cambridge, 1991. — Р. 7–25.

Михайлов Ф.Т. Эмпирическое и диалектическое понимание личности / Ф.Т. Михайлов // Философско-психологические проблемы развития образования ; под ред. В.В. Давыдова /

Российская академия образования. — М. : ИНТОР, 1994. — С. 22–34.

Петунин О.В. Проблема познавательной самостоятельности школьников в отечественной педагогике / О.В. Петунин // Инновации в образовании. — 2004. — № 6. — С. 62–77.

Поль Р.У. Критическое мышление: Что необходимо каждому для выживания в быстро меняющемся мире / Р.У. Поль ; [edited by A.J.F. Binker] // Center for Critical Th inking and Moral Critique

Sonoma State University, 1990. — 575 p.

Пометун О.І. Як розвивати критичне мислення в учнів (з прикладом уроку) [Електронний ресурс] / О.І. Пометун. — Режим доступу : http://nus.org.ua/articles/krytychne-myslennya-2/

Савчин М.В. Загальна психологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.В. Савчин. — К. : Академвидав, 2011. — 464 с.

Терно С.О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії : [посіб. для вчителя] / С.О. Терно. — Запоріжжя : Запорізький нац. ун-т, 2012. — 70 с.

Тягло А.В. Критическое мышление на основе элементарной логики : [учеб. пособ.] / А.В. Тягло. — Х. : Центр усовершенств. соц. образов., 2001. — 210 с.

Тягло О.В. Чи буде культура критичного мислення в новій українській школі? [Електронний ресурс] / О.В. Тягло. — Режим доступу : https://life.pravda.com.ua/columns/2017/02/9/222533/

Stancato F. Tenure, Academic Freedom and the Teaching of Critical Th inking / F. Stancato // College Student Journal. September, 2000.

Downloads


Переглядів анотації: 452

Опубліковано

2018-02-04

Як цитувати

Козир, М. В. (2018). РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМАТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (28). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/188

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ