ГРОМАДСЬКІ (КОММ’ЮНІТІ) КОЛЕДЖІ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ США
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.5360Ключові слова:
громадський (комм’юніті) коледж, система освіти США, ступінь асоціатаАнотація
У статті схарактеризовано особливості громадських (комм’юніті) коледжів США як складової системи США. З’ясовано, що громадські (комм’юніті) коледжі зорієнтовані насампередна задоволення потреб місцевої громади та співпрацю з нею через підготовку кадрів для місцевих організацій і бізнесу. Вони пропонують широкий діапазон освітніх програм підготовки
фахівців, які готують безпосередньо до праці на робочому місці та продовження навчання
(академічні (associate degree); трудові й професійні (vocational and occupational education)
програми; програми у рамках освіти для дорослих (adult education) та неперервної освіти
(continuing education), що забезпечують реалізацію концепції «освіти протягом життя»
(life-long learning); програми корпоративного навчання для потреб конкретної компанії чи
організації тощо); забезпечують корекцію попереднього рівня освіти та, в окремих випадках, повну загальну середню освіту. У статті узагальнено досвід діяльності громадських
(комм’юніті) коледжів США крізь призму доцільності його імплементації у вітчизняну освітню практику
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-10-30
Як цитувати
Братко, М. В. (2020). ГРОМАДСЬКІ (КОММ’ЮНІТІ) КОЛЕДЖІ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ США. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.5360
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ