ТВОРЧА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Давидова

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.7479

Ключові слова:

метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність, учитель образотворчого мистецтва,

Анотація

У статті розкриваються нові вимоги до підготовки учителів образотворчого мистецтва,
зумовлені швидким розвитком суспільства і реформуванням вітчизняної освіти, в яких акцент робиться на проектне навчання. Автор аналізує поняття «творча проектна діяльність», генезу його виникнення та застосування у педагогічній практиці підготовки фахівців творчих напрямків (дизайну, технології, музики), обґрунтовує доцільність та актуальність його використання у підготовці учителів образотворчого мистецтва на основі відповідних досліджень. Наголошується на необхідності досліджень використання творчої проектної діяльності як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 189

Опубліковано

2020-10-30

Як цитувати

Давидова, С. В. (2020). ТВОРЧА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.7479

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ