ТВОРЧА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.7479Keywords:
метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність, учитель образотворчого мистецтва,Abstract
У статті розкриваються нові вимоги до підготовки учителів образотворчого мистецтва,зумовлені швидким розвитком суспільства і реформуванням вітчизняної освіти, в яких акцент робиться на проектне навчання. Автор аналізує поняття «творча проектна діяльність», генезу його виникнення та застосування у педагогічній практиці підготовки фахівців творчих напрямків (дизайну, технології, музики), обґрунтовує доцільність та актуальність його використання у підготовці учителів образотворчого мистецтва на основі відповідних досліджень. Наголошується на необхідності досліджень використання творчої проектної діяльності як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2020-10-30
How to Cite
Давидова, С. В. (2020). ТВОРЧА ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.7479
Issue
Section
Applied aspects of vocational and pedagogical education