ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ УСНОМОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
принцип навчання, професійно орієнтована усномовленнєва комунікативна компетентність, майбутні вчителі, іноземна моваАнотація
На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел визначено особливість поняття «принцип» у контексті сучасних напрямків розвитку освіти, охарактеризовано принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання, а саме принципи комунікативності, апроксимації, інтенсивності, інтегрованого навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, врахування рідної мови, професійної спрямованості іншомовного навчального спілкування, автентичності, автономності. Деталізовано теоретичний і методичний рівні їх запровадження у навчальний процес.
Завантаження
Посилання
Азимов Э.Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э.Г. Азимов, А.Н. Щукин. — М. : ИКАР, 2009. — 448 с.
Бим-Бад Б.М. Педагогический энциклопедический словарь / Борис Михайлович Бим-Бад. — М. : Большая Российская энциклопедия, 2008. –528 с.
Броневицкий Г.А. Психолого-педагогический словарь офицера воспитателя корабельного подразделения / Григорий Александрович Броневицкий, Григорий Григорьевич Броневицкий, Александр Николаевич Томилин. — Новороссийск : Изд-во «Новороссийск», 2005. — 76 с.
Вишнякова С.М. Профессиональное образование. Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика / С.М. Вишнякова. — М. : НМЦ СПО, 1999. — 538 с.
Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам: учебное пособие / Н.Д Гальскова, Н.И. Гез. — М. : Академия, 2008. — 336 с.
Колесникова И.А. Коммуникативная деятельность педагога / Ирина Аполлоновна Колесникова; под. ред. В.А. Сластенина. — М. : Издательский центр «Академия», 2007. — 336 с.
Колесникова И.Л. Англо-русский терминологический справочник по методике преподавания иностранных языков — A handbook of English-Russian terminology for language teaching / И.Л. Колесникова, О.А. Долгина. — СПб. : Рус.-Балт. информ. центр БЛИЦ ; [Cambridge] : Cambridge univ. press., 2001. — 223 с. — (Cambridge books for language teachers). — Библиогр.: с. 206–217.
Коршук Е.В. Психолингвистическая типология межъязыковой лексической интерферентности : дис… канд. филол. наук 10.02.19 / Елена Владимировна Коршук. — Минск, 1987. — 186 с.
Ніколаєва С.Ю. Система навчання іноземних мов / С.Ю. Ніколаєва // Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О.Б. Бігич, Н.Ф. Бориско, Г.Е. Борецька та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. — К. : Ленвіт, 2013. — С. 79–90.
Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Е.И. Пассов. — М. : Русский язык, 1989. — 276 с.
Плеханова М.В. Принципы обучения немецкому языку как второму иностранному в техническом вузе / Марина Викторовна Плеханова, Ирина Николаевна Хмелидзе // Филологические науки. Вопросы теории и практики. — 2011. — № 2 (9). — С. 135–138.
Чебикін О.Я. Системно-діяльнісна концепція підготовки вчителя та психолого-педагогічні основи супроводу її впровадження / О.Я. Чебикін // Педагогічна і психологічна наука в Україні:зб. наук. праць: в 5 т. — К. : Педагогічна думка, 2012. — Т. 2 : Психологія, вікова фізіологія та дефектологія. — С. 289–300.
Щепилова А.В. Теория и методика обучения французскому языку как второму иностранному: учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / Алла Викторовна Щепилова. — М. : Владос, 2005. — 245 с.
Caunneau I. Hören-Brummen-Sprechen. Hören und Ausspracheschulung / Ilse Сaunneau // Fremdsprache deutsch. — 1992. — Heft 7. — P. 17–20.
Cook V. Using the fi rst language in the classroom / V. Cook // Th e Canadian Modern language Review. — 2001. — 57 (3). — p. 402–423.