КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Keywords:
викладач вищої школи, креативність, креативний критерій професійного самовдосконалення, професійна самореалізація, саморозвиток, самоствердженняAbstract
У статті висвітлено сутність та зміст показників креативного критерію професійного самовдосконалення та експериментально досліджено стан професійного самовдосконалення викладачів вищої школи за креативним критерієм. Розкрито креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності, активність щодо генерування педагогічних ідей, здатність до творчої педагогічної діяльності, що виражається у креативній самоактуалізації сутнісних сил викладача, самоствердженні в педагогічній діяльності, усвідомленій потребі в пошуковій активності, здатності створювати нову якість педагогічної взаємодії.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-18
How to Cite
Цвєткова, Г. Г. (2017). КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112
Issue
Section
Загальна психологія