КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Authors

  • Ганна Георгіївна Цвєткова Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості

Keywords:

викладач вищої школи, креативність, креативний критерій професійного самовдосконалення, професійна самореалізація, саморозвиток, самоствердження

Abstract

У статті висвітлено сутність та зміст показників креативного критерію професійного самовдосконалення та експериментально досліджено стан професійного самовдосконалення викладачів вищої школи за креативним критерієм. Розкрито креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності, активність щодо генерування педагогічних ідей, здатність до творчої педагогічної діяльності, що виражається у креативній самоактуалізації сутнісних сил викладача, самоствердженні в педагогічній діяльності, усвідомленій потребі в пошуковій активності, здатності створювати нову якість педагогічної взаємодії.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ганна Георгіївна Цвєткова, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості

доктор педагогічних наук, професор

Published

2017-10-18

How to Cite

Цвєткова, Г. Г. (2017). КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112