КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ганна Георгіївна Цвєткова Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості

Ключові слова:

викладач вищої школи, креативність, креативний критерій професійного самовдосконалення, професійна самореалізація, саморозвиток, самоствердження

Анотація

У статті висвітлено сутність та зміст показників креативного критерію професійного самовдосконалення та експериментально досліджено стан професійного самовдосконалення викладачів вищої школи за креативним критерієм. Розкрито креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності, активність щодо генерування педагогічних ідей, здатність до творчої педагогічної діяльності, що виражається у креативній самоактуалізації сутнісних сил викладача, самоствердженні в педагогічній діяльності, усвідомленій потребі в пошуковій активності, здатності створювати нову якість педагогічної взаємодії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ганна Георгіївна Цвєткова, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості

доктор педагогічних наук, професор

Downloads


Переглядів анотації: 152

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Цвєткова, Г. Г. (2017). КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112