КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Ключові слова:
викладач вищої школи, креативність, креативний критерій професійного самовдосконалення, професійна самореалізація, саморозвиток, самоствердженняАнотація
У статті висвітлено сутність та зміст показників креативного критерію професійного самовдосконалення та експериментально досліджено стан професійного самовдосконалення викладачів вищої школи за креативним критерієм. Розкрито креативність як здатність викладачів вищої школи до створення нової педагогічної реальності, активність щодо генерування педагогічних ідей, здатність до творчої педагогічної діяльності, що виражається у креативній самоактуалізації сутнісних сил викладача, самоствердженні в педагогічній діяльності, усвідомленій потребі в пошуковій активності, здатності створювати нову якість педагогічної взаємодії.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Цвєткова, Г. Г. (2017). КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗДАТНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО СТВОРЕННЯ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112
Номер
Розділ
Загальна психологія