МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ УЧИТЕЛІВ

Authors

  • Лілія Асхатівна Мартинець Донецькогий національний університет

Keywords:

андрагогіка, методологія, підхід, принцип, синергетика, управління

Abstract

Стаття присвячена дослідженню методологічних підходів і принципів управління професійним
розвитком учителів. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, яка висвітлює окремі
аспекти проблеми. Розглянуто підходи, покладені в основу професійного розвитку вчителів
загальноосвітніх шкіл (системний, особистісно-діяльнісний, культурологічний, компетентніс-
ний, синергетичний). Виокремлено основні принципи управління професійним розвитком учите-
лів: демократизму, рівності, багатовекторності, системного аналізу, неперервності андраго-
гізму, гнучкості, цілісності, адаптивності, середовищний.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-18

How to Cite

Мартинець, Л. А. (2017). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ УЧИТЕЛІВ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (26). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/129