КОНЦЕПЦІЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Keywords:
історико-педагогічне дослідження, концепція, методи історико-педагогічного пошуку, методологічні підходи, методологія, педагогічний експериментAbstract
У статті представлено основні особливості дослідження в галузі історії педагогіки, а саме: часовий чинник, територіальна належність, неможливість використання емпіричних методів наукового дослідження, комплексне використання методологічних підходів. Розглянуто проблему створення концепції історико-педагогічного дослідження. Розкрито сутність дефініції «концепція» як міждисциплінарної категорії у філософії, соціології, психології та педагогіці. Зазначено, що у сучасній педагогічній науці склалася полісемантична традиція трактування категорії, що вивчається. Представлено функції (гносеологічна, креативна, організаційно-спрямовуюча, систематизації, функція розуміння і детермінації інформації тощо) та основні вимоги до означеного феномену. Концепцію історико-педагогічного дослідження розглянуто як систематизований конструктивний задум наукової праці та цілісну систему взаємопов’язаних концептів історико-педагогічного пошуку. Розкрито та схарактеризовано три взаємопов’язані концепти дослідження: методологічний, теоретичний та технологічний.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-17
How to Cite
Панасенко, Е. А. (2017). КОНЦЕПЦІЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/98
Issue
Section
Scientific searches of young scientists