КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Ключові слова:
мотив, мотивація, шляхи підвищення, професійний розвиток, вчителі природничо-математичних дисциплінАнотація
У статті проаналізовано концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку: мотиви, мотивацію та шляхи її підвищення. Вивчено сутність та зміст ключових понять дослідження, таких як «мотив» та «мотивація».
Визначено види мотивів, що впливають на особистість загалом, і вчителя зокрема. Окреслено способи й засоби підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку.
Завантаження
Посилання
Аминов Н.А. Психологический профотбор на педагогические специальности / Н.А. Аминов. — Ярославль, 1994. — 244 с.
Аргайл М. Психология счастья / М. Аргайл. — СПб. : Питер, 2003. — 271 с.
Афанасьева Т.Н . Профессиональное развитие кадров муниципальной системы образования : методическое пособие / Т.Н. Афанасьева, Н.В. Немова. — М. : АПКиПРО, 2004. — 188 с.
Возрастная и педагогическая психология [под. ред. А.В. Петровского]. — М. : Педагогика, 1979. — 324 с.
Занюк С.С. Психологія мотивації : навч. посіб. / С.С.
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е.П. Ильин. — СПб. : Питер, 2000. — 512 с.
Ильин Е.П. Мотивы человека: теория и методы изучения / Е.П. Ильин. — К. : Вища шк., 1998. — 291 с.
Маслоу А. Мотивация и личность / Абрахам Маслоу. — С-Пб. : Евразия, 1999. — 478 с.
Мерзлякова В.П. Развитие мотивационной сферы заикающихся в процессе логопсихокоррекции / В.П. Мерзлякова, Е.Н. Рау. — М : В. Секачев, 2011. — 144 с.
Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи» : Зб. наук. пр. [За ред. І.А. Зязюна та Н.Г. Ничкало]. — К., 2003. — 680 с.
Український педагогічний словник / уклад. С.У. Гончаренко. — К. : Либідь, 1997. — 375 с.
Филипська В.І. Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні / В.І. Филипська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2013. — № 5 (31). — C. 334—342.