ПЕДАГОГІЧНА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ»
Ключові слова:
деконструкція, євроінтеграція, компетентність, освіта, прогресАнотація
У статті висвітлюються питання, пов’язані з терміном «компетентність». Розкрито суть
останньої за допомогою методу деконструкції, що має на меті розгляд окремих складових у їх
єдності. Проаналізовано кожен компонент поняття «компетентність». У ході дослідження
зроблено
висновок щодо стабілізаційної функції останньої, яка в сучасних умовах підтримує кон-
курентоспроможність фахівця. Особлива увага зосереджена на необхідності перегляду змісту
складових поняття «компетентність» в умовах євроінтеграційних процесів, що полегшить
адаптацію європейського досвіду в українських реаліях та сприятиме процесам гармонійної соці-
алізації фахівців.