ПЕДАГОГІЧНА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ»

Автор(и)

  • Наталія Вікторівна Ржевська Київський національний торговельно-економічний університет

Ключові слова:

деконструкція, євроінтеграція, компетентність, освіта, прогрес

Анотація

У статті висвітлюються питання, пов’язані з терміном «компетентність». Розкрито суть
останньої за допомогою методу деконструкції, що має на меті розгляд окремих складових у їх
єдності. Проаналізовано кожен компонент поняття «компетентність». У ході дослідження
зроблено
висновок щодо стабілізаційної функції останньої, яка в сучасних умовах підтримує кон-
курентоспроможність фахівця. Особлива увага зосереджена на необхідності перегляду змісту
складових поняття «компетентність» в умовах євроінтеграційних процесів, що полегшить
адаптацію європейського досвіду в українських реаліях та сприятиме процесам гармонійної соці-
алізації фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 120

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Ржевська, Н. В. (2017). ПЕДАГОГІЧНА ДЕКОНСТРУКЦІЯ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ». Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/122

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ