МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • К. П. Осадча Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

міждисциплінарний підхід, професійна підготовка майбутніх учителів, тьюторська компетентність

Анотація

Автор розглядає проблеми формування тьюторської компетентності у процесі професій-
ної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовує міждисциплінарний характер тьюторської
діяльності, наводить структуру тьюторської компетентності. Зокрема, наголошує, що між-
дисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності
доцільно реалізовувати шляхом дотримання таких умов: інтеграція теорії і практики тью-
торського супроводу у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін, ознайомлення
з технологіями дистанційного навчання в інтернет-середовищі під час вивчення інформа-
тичних дисциплін та набуття досвіду участі в онлайновому освітньому середовищі, застосу-
вання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фахових дисциплін, комплексна
діяльність з написання кваліфікаційної роботи з проблеми організації тьюторського супроводу
в аспекті спеціальності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 127

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Осадча, К. П. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/146

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ