МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Authors

  • К. П. Осадча Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

міждисциплінарний підхід, професійна підготовка майбутніх учителів, тьюторська компетентність

Abstract

Автор розглядає проблеми формування тьюторської компетентності у процесі професій-
ної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовує міждисциплінарний характер тьюторської
діяльності, наводить структуру тьюторської компетентності. Зокрема, наголошує, що між-
дисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності
доцільно реалізовувати шляхом дотримання таких умов: інтеграція теорії і практики тью-
торського супроводу у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін, ознайомлення
з технологіями дистанційного навчання в інтернет-середовищі під час вивчення інформа-
тичних дисциплін та набуття досвіду участі в онлайновому освітньому середовищі, застосу-
вання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фахових дисциплін, комплексна
діяльність з написання кваліфікаційної роботи з проблеми організації тьюторського супроводу
в аспекті спеціальності.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-22

How to Cite

Осадча, К. П. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/146