ЕМОЦIЙНИЙ IНТЕЛЕКТ ЯК МЕТAКОМПЕТЕНЦIЯ ОCОБИCТОCТI

Автор(и)

  • В. В. Фурмaн

Ключові слова:

емоційний інтелект, емоцiйнa компетенція, iнтерпретaтивнa функція, регулятивнa функція, адаптивна функція, cтреcозaхиcнa функція, активізуюча функція, уcпiшнicть особистості

Анотація

Стаття містить теоретичні положення щодо осмислення феномену емоційного інтелекту як
метакомпетенції особистості. Розглядається суть поняття «емоційний інтелект» та його
структура, науково підтверджується необхідність розвитку емоційного інтелекту як основи
для успішної caмореaлiзaцiї особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 193

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Фурмaн В. В. (2017). ЕМОЦIЙНИЙ IНТЕЛЕКТ ЯК МЕТAКОМПЕТЕНЦIЯ ОCОБИCТОCТI. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/151