ЕМОЦIЙНИЙ IНТЕЛЕКТ ЯК МЕТAКОМПЕТЕНЦIЯ ОCОБИCТОCТI
Ключові слова:
емоційний інтелект, емоцiйнa компетенція, iнтерпретaтивнa функція, регулятивнa функція, адаптивна функція, cтреcозaхиcнa функція, активізуюча функція, уcпiшнicть особистостіАнотація
Стаття містить теоретичні положення щодо осмислення феномену емоційного інтелекту як
метакомпетенції особистості. Розглядається суть поняття «емоційний інтелект» та його
структура, науково підтверджується необхідність розвитку емоційного інтелекту як основи
для успішної caмореaлiзaцiї особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-22
Як цитувати
Фурмaн В. В. (2017). ЕМОЦIЙНИЙ IНТЕЛЕКТ ЯК МЕТAКОМПЕТЕНЦIЯ ОCОБИCТОCТI. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/151
Номер
Розділ
ПСИХОЛОГІЧНІ СТУДІЇ