Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів

Автор(и)

  • М. Козир кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0001-8402-2589
  • М. Грабовська Студентка 6 курсу Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0002-0278-297X

Анотація

У статті висвітлено особливості понять «вміння», «знання», «навички», «критичне мислення».
Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців, педагогів-практиків; запропоновано
рекомендації вчителям та практичні поради батькам щодо вміння доводити власну думку.
Автор обґрунтовує значущість застосування в освітньому процесі початкової школи інтер-
активних технологій та стратегій навчання, узагальнює думки дослідників про те, що уроки
для початківців будуть цікавими лише тоді, коли приділятиметься значна увага розвитку кри-
тичного мислення, творчості, де кожна дитина буде головним актором і тільки від її дій залежа-
тиме подальший хід уроку

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Андрєєв В.І. Педагогіка: Навчальний курс для творчого саморозвитку. 2-ге вид. К.: Центр інно-

ваційних технологій, 2000.

Баєв Б.Ф. Психологія навчання. К., 1994. С. 59–61.

Бех І.Д. Виховання особистості. Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: наук.-практич. засади.

К.: Либідь, 2003. 342 с.

Бойко А.М. Виховні суб’єкт-суб’єктні відносини вчителів і учнів як основа модернізації освітньої

галузі України // Початкова школа. 2004. № 4. С. 4–8.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: підруч. К.: Академвидав, 2012. 352 с.

Крайг Г. Психологія розвитку. Спб.: Пітер, 2000. 922 с.: іл. (Серія «Майстри психології»).

Мелешко В., Мельник Ю. Формування логічних умінь як компонента алгоритмічної культури

молодших школярів // Початкова школа. 2006. № 11. С. 55–58.

Пометун О.І. Методика розвитку критичного мислення на уроках історії // Історія і суспільствознавство

в школах України: теорія та методика навчання. 2012. № 2. С. 3–7.

Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. посіб. / Пометун О.І.

та ін. К.: А.С.К., 2006. 192 с.

Розвиток критичного мислення на уроках інформатики. URL: http://www.rusnauka.com/7_

NMIW_2011/Pedagogica/5_78583.doc.htm

Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підруч. К.: Грамота, 2012. 504 с.

Терно С.О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії): [посіб.

для вчителя]. Запоріжжя: Запорізький нац. ун-т, 2011. 105 с.

Шарко В.Д. Сучасний урок: технологічний аспект: посіб. для вчителів і студентів. К., 2006. 220 с.

Шиян Н.І., Самусенко Ю.В. Використання блочно-модульної системи навчання в школах ново-

го типу // Організація навчально-виховного процесу в середніх загальноосвітніх закладах ново-

го типу: досягнення, проблеми, перспективи: мат-ли Всеукраїнської наук.-практич. конференції.

Полтава, 1996. С. 333–334.

Downloads


Переглядів анотації: 297

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Козир , М., & Грабовська , М. (2019). Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів . Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (31), 46–53. вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/246

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають