ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНИХ УМОВ НА ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ МЕРІ ЕЛЕН РІЧМОНД (1900—1928 рр.)

Authors

  • Людмила Юріївна Ворначева Київський університет імені Бориса Грінченка, викладач кафедри теорії та історії педагогіки

Keywords:

М.Е. Річмонд, формування особистості, професійне становлення, біографічні та соціокультурні фактори, філантропія, теорія соціальної роботи

Abstract

У статті автор розкриває період життя Мері Елен Річмонд з 1900 по 1928 рр. В ракурс дослідження потрапили біографія, професійне становлення, елементи теорії соціальної роботи дослідниці, які розглядаються крізь призму соціально-історичних реалій Америки на початку ХХ сторіччя.
Вплив соціальних та історичних факторів помітний при розгляді поглядів М.Е. Річмонд на ідеал фахівця соціальної сфери і його роль в житті клієнта, керівництво благодійною організацією, питання соціальних ролей в родині.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Abramovitz, Mimi. «Social Work and Social Reform: An Arena of Struggle» // Social Work Journal of the National Association of Social Workers № 43, no 6 (November, 1998) : 512—526 p.

Agnew, Elizabeth N. From Charity to Social Work: Mary E. Richmond and the Creation of an American Profession. — USA : University of Illinois, 2004. — 288 p.

«Mary Ellen Richmond. Women’s Intellectual Contributions to the Study of Mind and Society» — [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www2.webster.edu/~woolflm/richmond.html

Pioneros del Tobajo Social, una apuesta por descubrirlos. Exposición Bibliográfica (Escuela Universitaria de Trabajo Social). — Universidad de Huelva, 2004. — 285 с.

Richmond, Mary E. Friendly Visiting among the Poor. A Handbook for Charity Workers. — Release Date: March 15, 2008 — [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.gutenberg.org/ebooks/24841

Downloads


Abstract views: 185

Published

2015-04-15

How to Cite

Ворначева, Л. Ю. (2015). ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНИХ УМОВ НА ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ МЕРІ ЕЛЕН РІЧМОНД (1900—1928 рр.). Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (21). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/42