ТАКСОНОМІЯ ТИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ПЕДАГОГА: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Вікторія В"ячеславівна Желанова Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

рефлексія, професійна рефлексія педагога, функції професійної рефлексії педагога, таксономія типів професійної рефлексії педагога, принцип міждисциплінарності

Анотація

У статті обґрунтовано значущість рефлексії як вагомої професійної якості педагога. Наведено складові рефлексії, з’ясовано її синтетичний характер. На основі реалізації принципу міждисциплінарності розглянуто філософське тлумачення рефлексії. Проаналізовано психологічне трактування рефлексії в аспекті провідних напрямів її дослідження, функцій та сфер її реалізації. Доведено, що філософське та психологічне розуміння рефлексії акумулюється в її педагогічному трактуванні. Обґрунтовано сукупну таксономію типів професійної рефлексії педагога, яка є міждисциплінарним синтезом її філософських і психологічних аспектів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 191

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Желанова, В. В. (2017). ТАКСОНОМІЯ ТИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ПЕДАГОГА: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/136

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ