Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах
Ключові слова:
соціокультурний простір, мовні явища, моделювання завдань, допрофільна освіта, професійно орієнтовані тексти, мовні завданняАнотація
У статті подаються методичні рекомендації до роботи з навчальними текстами соціокультурної тематики у класах з поглибленим вивченням української мови. Професійно орієнтовані тексти розвивають в учнівпізнавальний інтерес, розкривають мовні явища за умови моделювання завдань учителем та сприяють вибору професії. Вивчення та закріплення знань мовних явищ через текст інтенсифікує навчальний процес, дає змогу уникати дублювання й перевантаженості другорядним матеріалом.
Завантаження
Посилання
Білодід І.К. Професійні горизонти викладача мови в середній школі / І.К. Білодід // Українська мова і література в школі. — 1976. — № 5. — С. 6.
Караман С.О. Методика навчання української мови в гімназії : навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти / С.О. Караман. — К. : Ленвіт, 2000. — 272 с.
Пентилюк М.І. Концепція навчання української мови в системі профільної освіти / М.І. Пентилюк, О.М. Горошкіна, А.В. Нікітіна // Вивчаємо українську мову та літературу. — 2008. — № 6. — С. 2—7.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови: Українська мова. 8D9 класи / С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я. Плющ, В.І. Тихоша та ін. ; за ред. С.О. Карамана. — К. : Грамота, 2009.
Федчук Л. Робота з текстами профільного спрямування як один із шляхів реалізації особистісно зорієнтованого навчання української мови у 8—9 класах / Л. Федчук // Нова педагогічна думка. — 2008. — №4. — С. 182.
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.robota.Lviv.ua/102.html