Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників-членів Київської Малої академії наук учнівської молоді

Автор(и)

  • Лариса Борисівна Паламарчук Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Світлана Миколаївна Бабійчук КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді»

Ключові слова:

геоінформаційна система, геоінформаційна компетенція, учні-члени Київської Малої академії наук учнівської молоді

Анотація

У статті розглядаються особливості організації навчально-виховного процесу у Київській Малій академії наук учнівської молоді в контексті відповідності викликам часу та узгодженості з су спільними запитами. Розкривається поняття «геоінформаційна компетенція». На основі досвіду роботи секції «ГІС у географії» показано шляхи її формування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Лариса Борисівна Паламарчук, Київський університет імені Бориса Грінченка

професор кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.

Світлана Миколаївна Бабійчук, КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді»

здобувач кафедри теорії та історії педагогіки Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, керівник секції «ГІС у географії», методист КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді».

Посилання

Green D.R. GIS as a Component of IT Courses in Higher Education Geography Courses / D.R. Green, L.I. McEwen // Th e Association for Geographic Information Yearbook, 1990 (Eds M.J. Foster and P.J. Shand). — P. 287–294.

Palladino S. GIS and Secondary Education in the US / S. Palladino. — In: Th e Yearbook of the Association for Geographic Education // Geographic Information. 1992–1993 (Eds J. Cadoux-Hudson and D.I. Heywood). — Taylor & Francis, London. — P. 304–309.

Rhind D. Maps, Information and Geography: A New Relationship / D. Rhind // Geography. — Vol. 78 — No. 339. — P. 150–159.

Temple A. Th e Need for Earth Observation in Primary and Secondary Schools : Forging Links Across Europe / A. Temple, M. Vauzelle. — In: Proceedings of a EURISY // Norwegian Space Centre Workshop: Earth Observation from Space as a Resource for Teaching, Andoya, Norway, June 15–16. — P. 10–15.

Гарри Пассоу А. Обучение одаренных детей [за рубежом] : (к истории вопроса) / А. Гарри Пассоу // Воспитание школьников. — 2004. — № 2. — С. 47–52.

Грабовський А.І. Види дитячої обдарованості / А.І. Грабовський // Обдарована дитина. — 2004. — № 1. — С. 38–46.

Даценко Л. Основи геоінформаційних систем і технологій у школах світу / Л. Даценко, В. Остроух // Краєзнавство, географія, туризм. — 2010. — № 46. — С. 15–21.

Даценко Л.М. Викладання основ геоінформаційних систем і технологій у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів / Л.М. Даценко // Національне картографування: стан, проблеми та перспективи розвитку : зб. наук. пр. — К. : ДНВП «Картографія», 2010. — Вип. 4. — С. 260–263.

Ісаєва О.О. Обдарована молодь — майбутнє держави : підсумки ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук (МАН) / О.О. Ісаєва // Всесвіт. л-ра в серед. навч. закл. України. — 2006. — № 9. — С. 7–8.

Кульчицька О.І. Обдарованість: природа і суть / О.І. Кульчицька // Обдарована дитина. — 2007. — № 1. — С. 17–24.

Миллер А. Драма одаренного ребенка и поиск собственного Я / Алис Миллер; пер. с нем. Розанова И., Силаевой И. — М. : Академ. проект, 2001. — 144 с.

Музика О.Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії / О.Л. Музика // Обдарована дитина. — 2008. — № 9. — С. 11–18.

Пепинский П. Одаренный ребенок : Психология развития / Пер. с англ. — М. : Прогресс, 1996.

Програма «Освіта Києва 2011–2015 рр» (рішення Київської міської ради від 25.05.2011 № 196/5583) [Електронний ресурс]. — Режим досту : http://www.guon.kiev.ua/fi les/osvitakieva20112015sm2.pdf

Тейлор К. Интеллект : проблемы одаренности / Пер. с англ. — М. : Наука, 1976.

Яковина А.В. Комп’ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості / А.В. Яковина // Обдарована дитина. — 2009. — № 1. — С. 32–34.

Downloads


Переглядів анотації: 179

Опубліковано

2016-04-13

Як цитувати

Паламарчук, Л. Б., & Бабійчук, С. М. (2016). Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників-членів Київської Малої академії наук учнівської молоді. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (24). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/68