ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

Автор(и)

  • Лариса Борисівна Паламарчук Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки
  • Світлана Миколаївна Бабійчук Інститут педагогіки

Ключові слова:

дослідницька діяльність, методи, обдаровані діти, форми

Анотація

У запропонованій статті розкрито особливості організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Розглянуто деякі компоненти моделі навчання обдарованої молоді відомого вченого Джозефа Рензуллі — «три види збагачення навчальних програм». Висвітлено певні особливості, форми та методи активізації дослідницької діяльності обдарованих дітей, зокрема: ТРВЗ, ейдетика, проблемні запитання, побудова гіпотез. Акцентовано увагу на психологічних та фізіологічних проблемах, що виникають у обдарованих дітей як у шкільній, так і у позашкільній діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Миколаївна Бабійчук, Інститут педагогіки

кандидат наук

Downloads


Переглядів анотації: 210

Опубліковано

2017-10-17

Як цитувати

Паламарчук, Л. Б., & Бабійчук, С. М. (2017). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/107