ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Ключові слова:
дослідницька діяльність, методи, обдаровані діти, формиАнотація
У запропонованій статті розкрито особливості організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Розглянуто деякі компоненти моделі навчання обдарованої молоді відомого вченого Джозефа Рензуллі — «три види збагачення навчальних програм». Висвітлено певні особливості, форми та методи активізації дослідницької діяльності обдарованих дітей, зокрема: ТРВЗ, ейдетика, проблемні запитання, побудова гіпотез. Акцентовано увагу на психологічних та фізіологічних проблемах, що виникають у обдарованих дітей як у шкільній, так і у позашкільній діяльності.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-17
Як цитувати
Паламарчук, Л. Б., & Бабійчук, С. М. (2017). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/107
Номер
Розділ
Загальна психологія