МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА
Ключові слова:
дитинство, етнографія дитинства, міждисциплінарний підхід, педагогічна концепція дитинства, психологічна концепція дитинства, соціологічна концепція дитинства, філософська концепція дитинства, феноменАнотація
У статті зазначено необхідність забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення фено-
мену дитинства. Розкривається специфіка філософської, соціологічної, психологічної та педаго-
гічної концепцій дитинства. Показано можливість забезпечення міждисциплінарного підходу до
вивчення феномену дитинства в процесі дослідження навчальної дисципліни «Етнографія дитин-
ства», зміст якої вирізняється інтегративним характером, залученням знань з різних галузей
наук, використанням етнографічного матеріалу, забезпеченням особистісної позиції студентів
як професіоналів та носіїв етнічного світогляду.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-18
Як цитувати
Козлюк, О. А. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/120
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ