МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА

Автор(и)

  • Ольга Андріївна Козлюк Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

дитинство, етнографія дитинства, міждисциплінарний підхід, педагогічна концепція дитинства, психологічна концепція дитинства, соціологічна концепція дитинства, філософська концепція дитинства, феномен

Анотація

У статті зазначено необхідність забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення фено-
мену дитинства. Розкривається специфіка філософської, соціологічної, психологічної та педаго-
гічної концепцій дитинства. Показано можливість забезпечення міждисциплінарного підходу до
вивчення феномену дитинства в процесі дослідження навчальної дисципліни «Етнографія дитин-
ства», зміст якої вирізняється інтегративним характером, залученням знань з різних галузей
наук, використанням етнографічного матеріалу, забезпеченням особистісної позиції студентів
як професіоналів та носіїв етнічного світогляду.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 123

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Козлюк, О. А. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/120

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ