МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА
Keywords:
дитинство, етнографія дитинства, міждисциплінарний підхід, педагогічна концепція дитинства, психологічна концепція дитинства, соціологічна концепція дитинства, філософська концепція дитинства, феноменAbstract
У статті зазначено необхідність забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення фено-
мену дитинства. Розкривається специфіка філософської, соціологічної, психологічної та педаго-
гічної концепцій дитинства. Показано можливість забезпечення міждисциплінарного підходу до
вивчення феномену дитинства в процесі дослідження навчальної дисципліни «Етнографія дитин-
ства», зміст якої вирізняється інтегративним характером, залученням знань з різних галузей
наук, використанням етнографічного матеріалу, забезпеченням особистісної позиції студентів
як професіоналів та носіїв етнічного світогляду.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-10-18
How to Cite
Козлюк, О. А. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (26). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/120
Issue
Section
Theoretical foundations of development of modern pedagogy