КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОБ’ЄКТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ СИСТЕМНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • І. В. Мартиненко

Ключові слова:

комунікативний потенціал, комунікативний арсенал особистості, системні порушення мовлення, діти старшого дошкільного віку

Анотація

У статті представлено результати емпіричного вивчення стану сформованості й розвитку
комунікативного арсеналу дітей старшого дошкільного віку із системними порушеннями мов-
лення первинного ґенезу. З’ясовано, що специфічний розвиток комунікативних рис особистості
у дошкільників із системними порушеннями мовлення зумовлює комунікативні труднощі базо-
вого та операційного рівнів, недостатню комунікативну ініціативність і структурну дефіци-
тарність комунікативної діяльності. З метою гармонізації структури комунікативної діяль-
ності дітей зазначеної категорії було розроблено психологічну систему її розвитку, важливою
складовою якої визначено розвиток комунікативного потенціалу досліджуваної категорії дітей.
Комунікативний потенціал розглядається в роботі як індивідуально-своєрідна система комуні-
кативних задатків дитини, яка може бути актуалізована завдяки активності суб’єкта спілку-
вання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 164

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Мартиненко, І. В. (2017). КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОБ’ЄКТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ СИСТЕМНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/149