КРИЗА ФАХОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • О. П. Сергєєнкова Київський університет імені Бориса Грінченка
  • О. А. Столярчук Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

емоційне вигорання, емоційне вигорання студентів, криза фахового навчання, навчально-професійна діяльність, студент, фахове навчання

Анотація

У роботі надано характеристику феномену емоційного вигорання студентів, виокремлено його
чинники, симптоми та типову динаміку. На підґрунті аналізу змісту інтерв’ювання студентів
зафіксовано зв’язок між кризами фахового навчання та емоційним вигоранням. Встановлено, що
ускладнення умов навчально-професійної діяльності студентів у поєднанні з їх сенситивними
особистісними характеристиками провокує деструктивний перебіг кризи фахового навчання
у формі емоційного вигорання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 163

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Сергєєнкова, О. П., & Столярчук, О. А. (2017). КРИЗА ФАХОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/150