ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, мотив, мотивація, формування мотиваціїАнотація
У статті наведено опис наукових досліджень, присвячених вивченню сутності мотивації,розумінню природи її виникнення та розвитку, її структури, видів та рівнів; з’ясовано теоретичні підходи, основні характеристики й особливості формування мотивації у старшокласників. Розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні рівня мотивації старшокласників на уроках математики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-10-30
Як цитувати
Козир, М. В., & Павлюк, О. (2020). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.6673
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ