ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ
Ключові слова:
інтеграція, інформаційна компетентність, інформаційна педагогіка, інформація, освітній процес, теорія поколіньАнотація
У статті висвітлено особливості поняття «інформаційна педагогіка», визначено інноваційні
завдання формування педагогіки нового типу, окреслено шляхи їх розв’язання як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. У процесі дослідження зроблено спробу проаналізувати теорію поколінь, розроблену Вільямом Штраусом і Нілом Хоувом, і запропоновано вектори її інтеграції в освітній процес.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-22
Як цитувати
Козир, М. В. (2017). ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/142
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ