ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ

Автор(и)

  • Маргарита Валентинівна Козир Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

інтеграція, інформаційна компетентність, інформаційна педагогіка, інформація, освітній процес, теорія поколінь

Анотація

У статті висвітлено особливості поняття «інформаційна педагогіка», визначено інноваційні
завдання формування педагогіки нового типу, окреслено шляхи їх розв’язання як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства. У процесі дослідження зроблено спробу проаналізувати теорію поколінь, розроблену Вільямом Штраусом і Нілом Хоувом, і запропоновано вектори її інтеграції в освітній процес.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 155

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Козир, М. В. (2017). ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ ПОКОЛІНЬ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/142

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ